czwartek, 12 kwietnia 2018

SKONCENTROWANE SERUM POD OCZY


Dzień dobry słoneczka;) Wiosna w pełni rozkwitu, a mnie osłabienie i przeziębienie złapało:( 
W dzisiejszym dniu wystukam kilka słów na temat kremu pod oczy SOTALIE, który testowała moja przyszła teściowa hi hi trzeba jakoś w rodzinę się wkupić ;D 




W małym na pozór  fioletowym opakowaniu ( tak naprawdę jest ono białe, a ma fioletową etykietę) mieści się 10 ml kremu pod oczy, który ma specyficzny kolor bo nie biały, a lekko żółtawy hmm piaskowy?? Przez co się wydaję  iż to po prostu korektor pod oczy, a więc idealny krem na dzień, gdy wykonujemy makijaż bo delikatnie koryguje sińce pod oczami. 

Opakowanie zawiera pompkę, a więc nakładanie kremu jest bardzo higieniczne i komfortowe.  NA początku miałam niezła przygodę z pompka bo chyba ze 100 razy naciskałam, a tam nic zero wydobycia kremu na zewnątrz. Firma sotalie była tak uprzejma iż mnie poinformowała, że na dole jest dziurka i wystarczy krem odpowietrzyć ;D hahaha głupota Madzi ;D 


Z tego co zauważyłam moja testerka aktualnie (testując krem już dobre dwa miesiące) może poszczycić się wygładzoną skórą pod oczami, rozświetlonymi i zamaskowanymi cieniami pod oczami, a przede wszystkim mniejszą opuchlizną pod oczętami, a to już samo w sobie ujmuje lat:)

Dodatkowo skóra jest bardziej napięta, jędrna, a zmarszczki u kobiety po 40 widocznie wypchnięte, a kurze łapki wiedzą iż są w niebezpieczeństwie. 


Sądzę iż jeśli obawiacie się komu jaki prezent sprezentować to bez obawy po sprezentowaniu takiego kremu pod oczy np. przyszłej teściowej nie musicie obawiać się złej reakcji, a wręcz przeciwnie samych zachwytów tym bardziej jeśli owa osoba jest do tyłu z nowinkami kosmetycznymi:) 


29 komentarzy:

  1. no ładne ma to opakowanko muszę przyznać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to to chyba muszep okazac babci. moja babcia uwielbia kremy do twarzy, pod oczy i wszelkie tego typu maziaje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam serum do twarzy tej marki i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz o nim słyszę, ale przydałby mi się - zmarszczek nie mam, ale opuchliznę i sińce już tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie. Na prezent się nadaje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym mogła taki kosmetyk sprezentować mamie. obecnie używam shiseido.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo zapisujemy bo może się nam przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że by mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo....w sam raz dla mojej ulubionej Teściowej:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warty uwagi produkt, zwłaszcza jeśli daje widoczne efekty ;) Na prezent się nadaje :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o! Może dobry pomysł na prezent dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z mamą mialam Serum ale ogólnie jakoś nadto nas nie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dosyć wyraźnie zarysowaną dolinę łez, więc niestety ale opuchnięcia są u mnie dosyć często widoczne przez co oczy wyglądają na podkrążone. Jeżeli ten produkt ma działanie zmniejszające obrzęk i napinające skórę to myślę że mógłby się sprawdzić w moim przypadku! Chyba się na niego skuszę ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja juz jestem w takim wieku że i dla mnie taki krem by się nadał. Bardzo podoba mi się równiez jego opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego kremu, ale przyznam, że bardzo mnie zaciekawił. Myślę, że mógłby się u mnie sprawdzić. Być może skuszę się i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie ale obietnice wypchnięcia zmarszczek jak najbardziej do mnie przemawiają. Teściowa też by pewnie się z niego ucieszyła 😊 Muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem pod oczy stanowi obowiązkową pozycję w mojej codziennej pielęgnacji. Testowałam już wiele różnych marek, ale tego jeszcze nie miałam okazji próbować. Jestem ciekawa czy by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  18. myślę że taki krem to można nawet zapobiegawczo stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. szczerze mówiąc tej firmy kompletnie nie znam, ale recenzja zachęciła mnie do przetestowania tego produktu. akurat mój krem pod oczy się powoli kończy, a serum rzadko miałam okazję testować, bo to dla mnie trochę nowość :) .

    OdpowiedzUsuń
  20. Opakowanie ma ładne, lubię fiolet. :D Rozświetlona cera, to coś co do mnie przemawia. :D Ja ciągle szukam idealnego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Działaniem jestem zaskoczona, nie spodziewałam się, że wypadanie tak fajnie, a o tym odpowietrzeniu sama bym nie pomyślała :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zerknęłam w link i super, że marka Sotalie ma produkty nie testowane na zwierzętach, to się chwali :) Krem bardzo ciekawy i ma ładne opakowanie, jednak nie skusiłabym się raczej na zakup

    OdpowiedzUsuń
  23. Na chwilę obecną nie potrzebuję takiego kremu, ale przypuszczam że fajnie sprawdził by się u mojej mamy. Ja używam teraz kremu pod oczy z orientany

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam kompletnie marki, ale póki co moja ponad 30-letnia skóra nie potrzebuje aż takiego silnego odmłodzenia, moim wiecznym zmartwieniem są raczej cienie pod oczami, zmarszczki póki co są delikatne. Niemniej jednak pomyślę o tym pod kątem mojej siostry :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam się szczerze, że pomimo swojego wieku kosmetyków pod oczy nie stosuje zbyt regularnie. Tego serum ani nawet firmy kompletnie nie znam. No i nie potrzebuje aż takiej wielkiej pomocy od kremu ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.