piątek, 19 lutego 2016

Zabłocka Sól Termalna; bo na weekend trzeba się przygotować.


Nie ma co ukrywać ale aktualna pogoda nie służy naszemu zdrowiu przez co trzeba się hartować na wszystkie możliwe sposoby. Czym? Tabletkami, syropami? A może skorzystamy z czegoś bardziej naturalnego i bezpiecznego? Możemy pozwolić rozpłynąć się naszym myślom w nadmorskiej, odprężającej fali z największą ilością natężenia jodu, z którym do tej pory mieliśmy kontakt, 
a dodatkowo skorzystać z dobroczynnych działań stężeń wielu jonów np.magnezu, krzemu, selenu itp. Więcej o zdrowotnych aspektach soli termalnej znajdziecie TUTAJ. Myślę, że bezsensu coś kopiować i wklejać na bloga jak już na internecie to figuruję, a dokładnie to u producenta KLIK.




 Cóż ja, gdy wybieram się na większą imprezę spędzam w łazience naprawdę wiele czasu i to nie z powodu makijażu, włosów itp. Tylko na kąpieli. Nie wiem jak wy ale strasznie nie lubię brzydko pachnieć ani wąchać spoconych ciał na imprezie przez co sama dbam o to aby zawsze pięknie  pachnieć. Zatem taka kąpiel przed imprezowa jest bardzo wskazana nie tylko dla aspektów zdrowotnych aby w czasie marszu w chłodny dzień się nie zarazić ale i dla naszego, a co najważniejsze nosa innych. Dodatkową zaletą soli jest jej wspomaganie, a dokładnie to likwidowanie nadmiernej potliwości i przykrego zapachu. Naprawdę działa:)


Nie muszę chyba dodawać, że taka kąpiel w soli cudownie odpręża ciało i zmysły oraz sprawia, że nasza skóra jest bardziej gładka, miękka i prezentuję się po prostu ładniej.

Z solami Zabłockiej nie tylko dbamy o wygląd ciała ale i o nasze zdrowie, które chcąc nie chcąc jest najważniejsze.

Sól bardzo dobrze rozpuszcza się w wodzie przez co nie musimy martwić się grudkami na dnie wanny.


30 komentarzy:

  1. Ja tam bym ją dodała do 'samorobionego' peelingu z olejkami eterycznymi :D

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam każdego rodzaju sole. szczegolnie te nawilzajace i pielegnujace skore.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się kąpiel z taką solą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka kąpiel to mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sole do kąpieli i ogólnie wszystkie takie pachnidełka. A przed imprezą kąpiel to faktycznie ważna rzecz. Szkoda że nie każdy o tym pamięta, szczególnie latem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mamy doświadczenia z takimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ją na oczy:)
    ___________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  8. ja rzadko używam soli, częściej u mnie goszczą jakieś kule itp :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na poprawienie nastroju i zrobienie coś dla ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię soli, wolę olejki i płyny do kąpieli ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, choć o ile mnie pamięć nie myli, nie widziałam jej nigdzie wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam sole do kąpieli, super, że ta całkowicie sie rozpuszcza.

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu dorobiłam się wanny, a więc jak najbardziej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie brzmi, aż mi przez chwilę zrobiło się smutno że nie mam wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tę sól i cenię ją sobie :]

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubie naturalne sole i solanki,niestety rzadko z nich korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie cudeńka... :) Kocham się relaksować!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze dodaje sole do kąpieli :) Tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię solę o delikatnych relaksujących zapachach .

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.