sobota, 1 listopada 2014

Dzbanek filtrujący Dafi. Czysta woda, czysta Ja :)



Na naszym spotkaniu blogerskim, które odbyło się w Katowicach dostałyśmy po dzbanku filtrującym, który w bezpieczny, wygodny i prosty sposób ma oczyścić naszą wodę z zanieczyszczeń, chloru i niektórych metali ciężkich, które mogą znajdować się w naszej wodzie kranowej.  





Wszystko byłoby proste i łatwe, gdyby nie fakt, gdzie to zastanawiałam się nad tym jak opisać taki dzbanek. Czy on rzeczywiście działa? Czy woda będzie inna w smaku? 

Oczywiście to nie jest tak, że dostałam dzbanek i karteczkę masz go opisać tylko osoby chętne miały się po niego zgłosić- ja również to zrobiłam bo czemu by nie spróbować?




Może zaczniemy od tego, że dzbanek pomimo swych dużych rozmiarów jest naprawdę leciutki-oczywiście, gdy nie ma w nim wody:) Zatem nawet dziecko może dzbanek przenieść z miejsca na miejsce. Do tego jest on plastikowy przez co w razie małego wypadku (daj boże aby go nie było) pociecha się nie skaleczy i jest szansa na to , że dzbanek przeżyję. Osobiście nie sprawdzałam tej metody wytrzymałościowej :)




Prawie cała powierzchnia dzbanka jest przezroczysta nie licząc granatowego uchwytu i 'deseczki' otwierającej dzbanek. W środku znajdziemy miejsce do którego wkładamy filtr , w którym tkwi to cała magia naszego dzbanka.




Filtr zmieniamy co 4 tygodnie, a dla naszego ułatwienia w dzbanku mamy manualny przypomina-cz, na którym to zaznaczamy datę wymiany filtra.




Producent zapewnia pisząc:


Po pierwsze OSZCZĘDNOŚĆ
Stosowanie filtrów Dafi jest ekonomiczne ze względu na ich przystępną cenę. Ale nie tylko! Dzbanek z filtrem umożliwia uzyskanie czystej i smacznej wody w kilka minut, w ilości potrzebnej w danym momencie. Jeden wymienny co miesiąc filtr Dafi może zastąpić ponad 100 butelek z wodą ze sklepu, których nie musisz już kupować!
Po drugie EKOLOGIA
Używając dzbanka filtrującego Dafi, zużywasz miesięcznie tylko jeden wymienny filtr zamiast kilku "zgrzewek" wody w plastikowych butelkach, dbasz dzięki temu o środowisko naturalne, ograniczając odpady PET.
Po trzecie ESTETYKA
Nowoczesne dzbanki filtrujące są dostępne w szerokiej gamie kolorystycznej. Opływowy i delikatny kształt wraz z wysokiej jakości technologią działania tworzą produkt, który w kuchni jest przydatnym wyposażeniem, a także prawdziwą ozdobą.





Osobiście jak najbardziej zgadzam się z tymi wytycznymi.  

Teraz przejdźmy do różnicy smakowej. 

Myślę, że każdy z was wie jak smakuję woda z kranu oraz potrafi rozróżnić, niektóre wody np niegazowane bo nawet one się od siebie smakowo różnią-nie będe tu podawać nazw...   

Po przefiltrowaniu  wody kranowej za pomocą dzbanka dafi  jest ona w smaku inna-bardziej lekka bym powiedziała.
Związku z tym nie potrzeba nam robić w domu zapasów wody niegazowanej bo wystarczy nam dzbanek i woda z kranu, które zastąpią wielkie ilości wody w plastikowych butelkach. 



 Myślałam ,że już większej różnicy być nie może ale myliłam się bo nawet przygotowując herbatę, czy kawę z tej wody jest ona nieco inna.   Osobiście jestem bardzo zadowolona z tego dzbanka ale nie tylko ja ale również i moja cała rodzinka, która z niego korzysta codziennie. 

Myślę, że w taki dzbanuszek warto zainwestować  bo jest to zakup na długi czas-potem trzeba wymieniać filtry. 
Cena jest naprawdę różna, a więc każdy znajdzie coś dla siebie.  

Aktualnie jest promocja i dzbanek kupicie za 32 zł TUTAJ

 



24 komentarze:

  1. Woda zupełnie jest inna z tego dzbanuszka filtrującego godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczaczki, fajna sprawa. Dzięki temu nie musiałabym się martwić, że chciałabym przemywać twarz zimną, czystą wodą. Niektóre guru piękna piszą/mówią aby przemywać wodę zimną wodą z butelki, bo jest czystsza... a mnie szkoda tej wody... Fajna sprawa. Chętnie bym się przekonała jak to działa, ale peszek chciał, że niedawno zepsuł nam się czajnik i kupiliśmy nowy już, więc raczej nie namówię mamy... ach, życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusił mnie ten dzbanek jakiś czas, ale nie wiem czy byłabym regularna w jego stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest w tym dużo prawdy. To pewnie przez to, że wydaje nam się, że będąc przy "tych złych" jesteśmy bardziej bezpieczne.

    Moja koleżanka ma taki dzbanek i też go zachwala, że chyba się skuszę i kiedyś kupię taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie oszczędzam ale kiedyś z chęcią się skuszę na ten dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już reklamę tego dzbanka, a za 32 złote mogę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 32 zł to na prawdę dobra cena :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewątpliwie woda z takiego dzbanka jest zdrowsza od niejednej żródlanej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwa dzbanki z Dafi.Sa bardzo trwałe i estetyczne.Odkąd używam przefiltrowanej wody nie muszę odkamieniać żelazka ani ekspresu do kawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S Ten model co jest na promocji, to nie jest ten, który dostałyśmy hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo słyszałam o tym urządzeniu! Muszę sobie takie kupić, na pewno się przyda :)
    Pozdrawiam! :)
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna sprawa, na pewno zalety wody z takiego dzbanka są spore :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś się bawiłem w filtrowanie wody .... teraz przegotowuje... może ktoś mnie skusi do tego by znów zacząć hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa sprawa, przemyślę jeszcze ten zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mamy, ale inny model, spoko jest, ale już nie korzystamy:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Filtrowana woda jest NAJZDROWSZA! Zdrowsza od mineralki, nie mówiąc już o przegotowanej. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam dzbanka filtrującego, ale upatruję i mam nadzieję, że w końcu się w taki zaopatrzę. ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kuna System (http://www.kunasystem.pl/)? Wnet zapomnisz o twardej wodzie. Warto zainwestować w profesjonalne filtry do wody.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.