poniedziałek, 10 lutego 2014

PEELING BŁOTNY Z KWASAMI OWOCOWYMI BingoSpa



Ostatnio przeglądając blogi natrafiłam na kilka opinii kosmetyków BingoSpa, które nie były pozytywne co mnie nie co zaskoczyło ale nie do końca zdziwiło bo jak wiemy żadna marka kosmetyczna nie ma wszystkich produktów idealnych. Ja na szczęście jak dotąd natrafiałam na fajne produkty może nie wszystkie były perfekcyjne ale na pewno dobre.



Jakiś czas temu udało mi się po raz kolejny zgarnąć bon na blogu "rozdawajka" , gdzie to wygrany bon możemy wykorzystać w sklepie http://naturica.pl/ toteż zrobiłam tam swoje zakupy i jednym z produktów, które wybrałam był właśnie PEELING BŁOTNY Z KWASAMI OWOCOWYMI BingoSpa.





Peeling błotny  już od pierwszego zastosowania przypadł mi do gustu ponieważ działa skutecznie ale delikatnie przez co nie podrażnia cery i swobodnie mogą go stosować osoby ze  suchą skórą czy wrażliwą.
Peeling  posiada ogromną ilość czarnych drobinek, które kojarzą mi się z makiem:)




Nasze małe drobinki piling-ujące nie rozpuszczają się wodzie przez co mamy możliwość nie tylko pozbycia się martwego naskórka ale również i masowania naszej twarzy, dzięki czemu skóra jest bardziej pobudzona. Jak już wspomniałam powyżej drobinki są bardzo delikatne, a więc żadnej krzywdy nam nie zrobią.




Konsystencja jest lekka i tak lekko spulchniona-chodzi mi o to szare ;D
Szary kolor jest w słoiczku ponieważ na buzi on całkiem zanika i robi się nawet, że przezroczysty bo jednak czuć w nim wodę.  Zapach nie należy do najprzyjemniejszych bo nie ukrywajmy błoto nie do końca pachnie rarytasami ale, że ten zapach jest wyczuwalny tylko i wyłącznie, gdy przyłożymy nos do peelingu to da się to wytrzymać.

PEELING BŁOTNY Z KWASAMI OWOCOWYMI BingoSpa stosuję 1/2 razy w tygodniu i naprawdę nie trzeba wielkiej ilości do tego. Związku z czym te 100 gram starczy nam na bardzo długi okres i zapłacimy za to 11,88 zł co przy świetnej wydajności i dobrym działaniu nie jest dużo.


  • peeling wygładza skórę twarzy
  • jest ona natychmiastowo gładka (już od 1 użycia)
  • miękka
  • czysta i świeża oraz odświeżona
  • pory są oczyszczone


Kosmetyk znajduję się w słoiczku i jak dla mnie to idealne opakowanie do tego typu produktu.


31 komentarzy:

  1. może sobie zamówię w ramach kodu z shiny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy :)) U mnie też wszystkie produkty BingoSpa się jak do tej pory sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mojej twarzy byłby pewnie za mocny

    OdpowiedzUsuń
  4. Również go mam , właśnie z Naturica.pl
    Bardzo dobry peeling, no i nie drapie tylko delikatnie złuszcza

    OdpowiedzUsuń
  5. No więc warto spróbować samemu!
    Dzięki za rewelacyjny post i przetestowanie tego specyfiku za mnie :-*
    Jak zwykle fenomenalny post! Jesteś mistrzynią! :*
    No i jak tu nie chcieć wracać po więcej? :-)

    U mnie 47 DIY pomysłów na walentynki – może znajdziesz tam coś dla siebie?


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio unikam peelingów mechanicznych do twarzy, ale widzę, że jest ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że ten peeling nie nadaje się do skóry wrażliwej, jaka miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubiłam ten peeling, ale dość szybko mi się zepsuł :(

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie go wypróbuje,bo to kolejna pozytywna opinia,którą czytam na temat tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosowałam żadnego peelingu błotnego! Wygląda na taki, który działa. Tylko się zastanawiam nad jednym. Skoro te drobinki się nie rozpuszczają, to trudno zmyć go?

    OdpowiedzUsuń
  11. mam peeling z Bingo Spa i całkiem fajnie się u mnie spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda, lubię takie rzeczy~~

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wypróbowałabym peeling błotny ;) Nie miałam nigdy nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poszukam go stacjonarnie w Auchan bo wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę go w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jeden peeling z BingoSpa i go uwielbiam! Bardzo dobrze oczyszcza skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Peelingi ostatnio są mi niezbędne więc chętnie poznam ich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawią mnie produkty z Bingospa!
    Fajnie że oczyszcza pory, jest idealny dla mojej cery :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie bardzo interesują ich kosmetyki, niestety nie miałam przyjemności jeszcze niczego używać ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. mam podobny, tyle że w nazwie występuje słowo "średni" :) jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie szukałam recenzji tego peelingu,bo jestem zainteresowana kupnem. Są chyba różne opcje delikatny,średni i mocny?? czy ja coś pomyliłam ?? :)
    Zapraszam do mnie :))

    http://biszkopcik86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. plus za kolor, fajnie, ze nie jest brązowy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny peeling, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.