środa, 3 lipca 2013

Wróciłam z kina :)

Nie dawno powróciłam z kina...
Och jak mnie dawno w nim nie było..., nawet nie pamiętam kiedy...

Ale nie byłam na żadnym filmie bo do kina wybrałam się z moją siostrą, a więc zostałam skazana na bajkę ;D

NA szczęście było to tak jakby kontynuacja bajki ,którą kiedyś widziałam i polubiłam, mianowicie chodzi o...



Historia początku przyjaźni między Jamesem P. Sullivanem i Mikiem Wazowskim, którzy razem uczestniczyli w zajęciach Uniwersytetu Potwornego.

Muszę przyznać, że bajka jak najbardziej się udała, a było to widać po tym jak ludzie dorośli w kinie się śmiali o tak nie dzieci ,a dorośli hehhe 


A jak wasze wypady do kina?
Są częstsze ?

Zapraszam do lajkowania mego FB

33 komentarze:

  1. Dawno nie byłam w kinie... czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio byłam na Kac Vegas 3 ;D Tak to nie często chodzę do kina z braku czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio byłam na Hobbicie ^^" czyli dawno xD

    OdpowiedzUsuń
  4. O lol, ale ja dawno w kinie nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie byłam w kinie, mam zamiar szybko to zmienić..

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej rzadkie, ale kochane. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiałam tę bajkę hah ;) rzadko chodzę do kina, ale często urządzam je w domu ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja również dawno kina nie odwiedzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też dawno nie byłam, wolę sobie zobaczyć filmy w domu ;D mogę się wygodnie położyć i wgl .. a w kinie troszkę niewygodnie hihi ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm..ja to w kinie rzadki gość jestem:)Ale na ten film mam zamiar wybrać się z narzeczonym:)

    OdpowiedzUsuń
  11. poszedłbym w sumie :D

    ______________________________________________

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bardzo chciałam na to iść :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, ja to już dawno nie byłam w kinie, musiałabym się wybrać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wypady do kina! Ogromny ekran i cudowny dźwięk - przy muzyce się rozpływam :)
    W zeszły piątek byłam na Człowieku ze Stali, nawet dosyć, dosyć... :)
    A bajkowego seansu zazdroszczę, zwłaszcza jeśli chodzi o Wasowskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O Boże ile ja nie byłam w kinie haha :D. Ale na to nie pójdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do kina chodzę tylko, jeśli coś mnie naprawdę zaciekawi albo jest to ekranizacja książki, którą czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo muszę koniecznie zobaczyć:D a już tak dawno w kinie nie była:(

    OdpowiedzUsuń
  18. ja rzadko chodzę do kina przeważnie ściągam film oglądam i kasuję
    a tego jeszcze nie ogladałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja planuje iść na tę bajkę jeszcze w tym tygodniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę to obejrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej nie chadzam do kina. :D Ale obejrzałabym tą bajkę z ciekawości. :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj już dawno nie byłam w kinie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj też dawno nie byłam :P Chciałabym zobaczyć tą bajkę ale nie mam młodszego rodzeństwa xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Też widziałam pierwszą część więc na kontynuację pewnie też się załapię, ale jeszcze nie wiem czy w kinie, chociaż ostatnio chodzę tam całkiem często jak na mnie - najczęściej raz w miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja rzadko chodzę kina, a to dlatego, że nie mieszkam w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również do kina chodzę rzadko, chyba, że zainteresuje mnie rzeczywiscie jakiś film - wtedy idę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie obejrzę, dawno nie byłam w kinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. A mnie jakoś ten film przygnębił >.< Nie mogłam znieść tego, że Mike nigdy nie pokonał faktu, że nie był straszny...

    OdpowiedzUsuń
  29. jeszcze w tamtym roku byłam często w kinie ;P teraz już dawno :P jeszcze w marcu albo kwietniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatni raz byłam w kinie w liceum... czyli ładnych parę lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja byłam 2 miesiące temu w kinie :D Bardzo fajny blog :) zapraszam do mnie agaforever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.