czwartek, 7 marca 2013



Orzech
Krem naturalnie brązujący
50 ml
każdy rodzaj cery
Cena: 8,30 zł




W niedużym, ładnie brązowym słoiczku mieści nam się krem, który jest lekko wodnisty, leciutki, błyskawicznie się wchłania w skórę twarzy, a więc idealnie nadaję się pod podkład.
Kolor jest jak dla mnie pomarańczowy. Zapach z początku dosyć ostry i jak najbardziej tutaj jest wyczuwalny orzech w miarę jak krem się kończy to intensywność zapachu również maleje co dla mnie było zbawienne ponieważ pierwsze dni smarowania twarzy tym kremem były dosyć odurzające.
Działanie nawilżające jest dobre i z tego aspektu  jestem jak najbardziej zadowolona. 
Czy krem naturalnie brązuję? Gdy to przeczytałam nie co się przestraszyłam bo ja lubię swoje blade oblicze ale na moje szczęście nic takiego się nie stało. 
Słońce też mnie za bardzo nie opala, a więc nie mam za złe kosmetykowi,ze nie sprostał temu zadaniu ;) Pokaże wam jeszcze zdjęcie pustego słoiczka bo wcześniej zapomniałam, gdy był pełny...





Produkt ten znajdziecie tu: http://www.mariza-kosmetyki.eu/


30% RABATU NA KOSMETYKI
W Klubie Mariza, nie tylko oszczędzasz 30% na kosmetykach, które zamawiasz dla siebie, lecz także zarabiasz pieniądze! Co dwa miesiące otrzymujesz katalog, z którego zbierasz zamówienia dla siebie i dla swoich znajomych.

20 komentarzy:

  1. nie używam takich kremów brązujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kuzynka używa kremy brązujące i jest z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś miałam taki z ziaji i też na szczęście nie brązowił cery ;) nie lubię takich kremików

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosuję, mam bardzo ciemną karnację i nie potrzebuję...

    OdpowiedzUsuń
  5. A zastanawiałam się czy go kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chcę go!! Też kocham Biel - w sumie od 10 lat nie opalam się - bo się oparzyłam i nadal jak grzeje słono to mam plamę czerwoną - normalnie nie widać <3 Ejjjoo no baaa - ale ja na maturkę wpadam - może w dni między egzaminami z angola i polaka albo po nich? Albo wpadnę w wakacje - zależy jaką opcję wolisz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. krem nie dla mnie :) tez lubię swoje jasne oblicze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy:) nie stosowałam nigdy kremu brązującego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tym kremem :) Kiedyś miałam orzechowy krem Bielendy i byłam z niego ogromnie zdowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie mi wysuszył skórę ten co opisałaś :/


    http://cookplease.blogspot.com/ nowy przepis zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście z takich kremów nie korzystam :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm fajna sprawa mieć takie coś ;)
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Także lubię swoją bladą cerę i raczej wolałabym nie ryzykować. Już wystarczy że naturalnie bardzo łatwo się rumienię, dodatkowych kolorów mi nie potrzeba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie korzystam z takich kosmetykow.Wole moj jasny kolor skory, ktory staram sie chronic przed sloncem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na razie nie używam żadnego z takich kremów, ale przydałby mi się taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeden z lepszych kremów brązujących, jakie miałam. Jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.