sobota, 4 sierpnia 2012

W moich głośnikach ostatnio namiętne leci pewna piosenka koreańskiego zespołu, którego poznałam dzięki
.
Za nim jednak przejdę do zespołu to zaproponuję wam abyście sami wpadli na Jej bloga.
Dlaczego?
Jeśli chociaż trochę  ta muzyka was zainteresowała to, to jest dobre miejsce aby zapoznać się z nią lepiej.
Zajdziemy tam nam prawdę wiele zespołów i solistów o, których ja sama zielonego pojęcie nie miałam.
http://my-k-pop-music.blogspot.com/

A teraz przejdźmy już do samego zespołu.

B.A.P to Koreański  zespół złożony z 6 chłopaków.

ach...te różowe włosy :*




38 komentarzy:

  1. trzeba im przyznać, że mają oryginalną prezencję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niezbyt chętni słucham azjatyckiej muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o nich nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, Azjaci! ;D W sumie to wolę Japońskie zespoły, ale Koreańczycy nie są źli ^^ Ale o tym zespole niestety nie słyszałam, choć mogą być spoko

    soneys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajni ci Koreańczycy, ale to nie mój typ faceta :P

    OdpowiedzUsuń
  6. są słodcy, jak wszyscy Azjaci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy sa :P
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koreańska muzyka jakoś nie zbyt do mnie przemawia, za to moja koleżanka jest jej wielką fanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o nich słyszę;D
    Muszę o nich trochę poczytać^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy chłopacy ze skośnymi oczami są do siebie podobni;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Unfortunately I don't like Korean music ;p They look the same xd Greetings! eng-lishka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję baaaardzo, że o mnie wspomniałaś i za polecenie :* Cieszę się też, że dzięki mnie zainteresowałaś się tym zespołem. Cały czas jestem ogromnie zaskoczona B.A.P. Zadebiutowali pół roku temu, a słuchając ich, mam wrażenie, że jest to zespół z kilkuletnim doświadczeniem. + Czytając komentarze typu "wszyscy Azjaci są tacy sami" śmieję się pod nosem, bo kiedyś też tak uważałam, a teraz spokojnie można ich odróżnić ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze odpowiem na Twój komentarz u mnie. Też zazwyczaj nie słucham girlsbandów. Ich muzyka mniej mi się podoba i same dziewczyny w dziwny sposób mnie denerwują, oprócz 2NE1. Piszesz, że f(x) wyglądają inaczej, ale mi się wydaje, że to właśnie dziewczyny z 2NE1 są całkiem inne i nie wkurzają tymi słodkimi minkami ;D Obejrzyj choćby ten teledysk: http://www.youtube.com/watch?v=j7_lSP8Vc3o Wolę oglądać takie coś niż mordować się przy "Gee" SNSD: http://www.youtube.com/watch?v=U7mPqycQ0tQ Chociaż.. jak mam bardzo dobry humor to tego też słucham, hah ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jedyne co chce sie rzec " gdzie ci mężczyźni " :((

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za tego typu muzyką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za koreańską muzyką,ale widzę,że zespoły koreańskie zgarniają ostatnio bardzo dużo polskich fanek :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. pomysłowe te fryzury xD

    a u mnie nowy post ;D zapraszam i pozdrawiam http://paradise-women.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja podobno wygladam jak Azjatka haha ;D.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przepadam za koreańską muzyką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Krotkie fryzurki nie są złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory włosów mają niesamowite na 1 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wolę jakoś damskie zespoły. słyszałaś np RANIA lub AFTER SCHOOL . Polecam :)


    Zapraszam do mnie

    mariposabeautyblog.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zelo ma genialny makaron na głowie. Według mnie ich najlepszy kawałek to Power :D

    Zapraszam do mnie
    http://wlasnymiraczkamirobionee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.