środa, 20 czerwca 2012

Wyróżnienie dostałam od:
http://syllunia.blogspot.com/2012/06/tell-me-about-yourself-award.html
oraz
http://modelinkaaa.blogspot.com/
i chyba jeszcze od kogoś ale już nie pamiętam:( Bardzo przepraszam ta osobę ale jestem dziś zbyt leniwa aby tego szukać ;P


Regulamin:
1. Należy napisać, od kogo dostało się wyróżnienie.
2. Umieścić BANEREK. złamie regulamin bo banerku nie chce mi się z boku dawać :D
3. Napisać 7 rzeczy o sobie.
 4. Podarować WYRÓŻNIENIE 10 blogom.

1. Mam 9 letniego owczarka, który choruje na padaczkę i oprócz niego mam jeszcze chomika i świnkę morską.
2. Nie na widzę się uczyć!
3. Mam bzika na punkcie  dram, Azji i muzyki z tamtych stron..
4. Uwielbiam  literaturę ale nie zamykam się na jeden gatunek.
5. Jestem ciekawa świata i ludzi.
6. Od czasu do czasu uwielbiam snąć w myślach historię, w których jestem główną bohaterką :D
7. Myślałam o zostaniu aktorką jednakże jestem zbyt nie śmiała :(

WYRÓŻNIAM:
I tu znów złamie regulamin bo nikogo nie wyróżniam ha ha
Sądzę, że większość blog erek już w to się bawiła, a więc nie ma sensu tego powtarzać :D
Oczywiście dziękuje za zaproszenie do zabawy... 

3 komentarze:

  1. Jak byłam dzieckiem to też mi się marzyła kariera aktorki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag, ja tam nie lubie na nie odpowiadac..nie wiem dlaczego :) ale Tobie fajnie to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Jeśli mnie odwiedzasz bądź pewny/a, że i ja to zrobię:*

Pamiętaj jednak o tym, że komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych. Dane te przetwarzane są dobrowolnie i w każdej chwili możesz z tego zrezygnować i usnąć. Celem ich zbierania jest zapobieganie spamu.